“COOLTURA ODVAJANJA OTPADA“, nova edukativna i informativna kampanja tvrtke Čistoća predstavljena je danas u Lazaretima.
Na predstavljanju su sudjelovali gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković, direktor Čistoće Dubrovnik d.o.o. Marko Iveković, dok je kreativnu kampanju odvajanja otpada pobliže predstavio njen autor poznati dubrovački umjetnik, ilustrator i grafički dizajner Pero Mrnarević.
„Kampanja podsjeća na potencijal svih nas ponaosob da budemo bolji, kulturniji, osvješteniji; da budemo na razini povijesnog nasljeđa, ili rječnikom mlađih, da budemo – COOL“, istaknuo je autor kampanje koja nas duhovitim i vizualno atraktivnim oblikovanjem odbačenih predmeta potiče na pravilno i odvojeno odlaganje otpada.
Podsjetimo, u okviru kampanje „Cooltura odvajanja otpada“ tvrtka Čistoća je već započela uređenje javnih odlagališta postavljanjem vizualnih rješenja pojedinih vrsta otpada na zaštitne pregrade spremnika. Akcija je pokrenuta s temeljnim ciljem povećanja udjela odvojenog prikupljenog komunalnog otpada, odnosno smanjenja količine miješanog komunalnog otpada koji se odlaže na odlagalište.